SUCK!!!

Hejsan!
Känner att det var ett tag sen ja skrev nu så här får ni en massa på en gång..

Mitt liv har gått och fuckat upp sig.. Jag har gått ner mig i ett träsk och vet inte riktigt hur jag ska ta mig upp!
Har pratat med mamma och pappa om det och jag vet inte vad jag ska tro, men dom säger att dom ska hjälpa mig, så får väl se hur länge dom håller det! Sist så höll det bara någon dag så förhoppningsvis så håller det längre nu! Men det återstår att se..

Jag har grymt mycke plugg att gör nu innan studenten.. Och det är bara 10 veckor kvar! =S
Så det känns som om man kommer komma till studenten i en gravkista eller liknande! Men förhoppningsvis så kommer jag överleva slutet av gymnasiet!

Sen sist jag skrev så har jag även hunnit blivit singel igen.. Kändes inte bra och då är det ingen idé att fortsätta anser jag! Så nu är det bara att köra på som vanligt igen...
För att se det ur ett positivt perspektiv så blev ja ju singel lagon till Studentkryssningen iaf =P Så nu kan ja gö va jag vill under detta äventyr! ;)

Har även bestämt att jag och ett gäng till ska åka ner fredag morgon istället för lördag morgon! Och då ska vi förfesta på fredagen och se till att vara tillräckligt nykter tills vi ska kliva på båten på lördag^^ Det kommer bli roligt!! Och ja ska klå Tessan och Haugen i tävlingen vi har också =P Jag kommer ha ont sen =S Men men.. JAG SKA VINNA!!!!

Igår så hade vi friluftsdag på skolan och jag var med på snölek.. Det var en rolig dag, jag klådde b la Tessan i snöbrottning och mitt lag vann i snöbränboll =P
Men sen när ja kom hem så hade jag en grym frossa och det har jag än idag! Så ja vet inte hur ja ska göra! Tror ja har åkt på feber, men hoppas på att de blir bra tills imorgon!!

Imorgon så ska ja till min gogumma Becca!! <3
Eller först så ska ja fika me pappa och hans nya.. Efter det så ska jag till Becca och vi ska fixa oss och åka på Dansgala på Folkets Hus i Östersund!! Det ska bli roligt, det är bra band som spelar också!! Sen på lördag blir det nog bara att sega och sen så ska vi ställa oss iordning igen för ännu en kväll på dansgolvet!! =)
En hel helg med dans!! Så UNDERBART!! Behöver det just nu!!
Sen på söndag så ska ja fortfarande vara med Becca! Slöa antar jag, kanske plugga lite om ja orkar! Och sen på måndag kl 14.00 ska ja tatuera mig!! Har längtat som fan på det! Och nu blir det äntligen av!! NICE!!! =D

Nä, nu ska ja ner och kolla om tvätten är klar så ja kan hänga den och sen kanske de blir en film innan ja ska sova!!

Puss å kraam <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0