Ett kanon lov!!

Detta lov kunde ja inte ha gjort bättre tror ja!! Har hunnit med otroligt mycket och det är bara roliga saker med!!
Jag började med att jag var med Becca på dans förra veckan, sen va ja kattvakt hela helgen och tog det piano och vilade upp mig från Indienresan!! Pratade dock en del i telefon och på MSN med b la Jonas!! Det var mycket trevligt och det kunde inte sluta bättre..

När helgen var slut och jag skulle åka hem till mormor blev det dock lite jobbigt! Jag beslutade mig för att lämna bort min katt för jag inte kan ta hand om henne just för tillfället och jag kommer inte kunna ta tillbaka henne sen för då kommer hon bara bli förvirrad om vem det är hon tillhör.. Så Nuttas mamma kanske skulle ta henne och om inte annat så skulle det lösa sig på något annat sätt.. Det är inte vem som helst som kommer få ta denna underbara katt.. Så efter det att jag grinat en skvätt så åkte jag till mamma och tog några mått till min bal och studentklänning som hon ska sy till mig.. Det är 2 stycken! Och sedan fortsatte vi till Mormor...
Hos mormor fick jag fika när jag kom fram och sen var jag riktigt trött så då gick jag och sov..

Sov otroligt länge denna måndag.. Men det var riktigt skönt.. Så jag var med mormor hela dagen och lärde henne hur hon skulle göra med sin nya mejl.. Det var riktigt roligt att göra det!! Hon är inte så teknisk av sig^^
På kvällen så pratade jag med Jonas i flera timmar.. Halv tre sa vi godnatt och jag fick då sova en liten stund då jag skulle upp 7 för att åka in till stan..

Inne i stan så mötte Empa upp mig och vi gick till läkarn som jag va tvungen att ändra tid hos och sen så åkte vi till Rickard för att ha ett KIS-möte.. Där fick vi jättegos tjockpannkaka och pratade lite eller en hel del om förberedelserna inför årets sommardansskola =) Det gick riktigt bra och vi kom fram till en hel det!!
Efter det så åkte jag och Empa till Långå då vi på onsdagen skulle åka till Idrefjäll och bada och bowla och på torsdagen till Lofsdalen och åka utför..

Det var grymt skönt att komma tillbaka till Långå!! Älskar att vara där.. Där behöver jag inte tänka på någonting som händer hemma utan bara är!! Det är otroligt härligt!! Dagarna som jag tillbringade med Empa, tessan och Henke var riktigt trevliga och vi hälsade på Empas mormor och morfar i Lofsdalen!! Dom är SÅÅ söta!!
När vi va och åkte utför så skrattade jag och Empa åt Tessan då hon påstod att hon va mycket bättre än hon va.. Hon såg ut som en blandning mellan Stig-Helmer Olsson och Bridget Jones när dom åker skidor!! Så jävla kung!! ^^

På fredagen så åkte jag hem och packade om för att sedan åka till Becca och kalasa på kvällen! Jag, Becca, Bettan, Tessan, Henke, Simon, Simon, Linus och PJ förfestade lite hemma och sen gick vi ut.. Eller Bettan började med oss och åkte sen för att förfesta med sina gamla klasskompisar!! Det tycker jag hon gjorde rätt i!!

Under förfesten så pratade jag med Jonas och frågade vad allt som vi skrev betydde och om det var någonting mellan oss!! Han sa då att han ville men visste ju inte om jag ville, och jag ville jag med så efter en stund så hade jag pojkvän!! Otroligt glad för det!!
Fredagen var otroligt lyckad!!

Igår var det meningen att jag skulle åka hem igen men stannade då kvar hos Becca en kväll till för att ytterligare en kväll kalasa!! Även denna kväll var lyckad och idag är jag bakis som fan!!
Det är mycket värre än jag var igår!! Men jag lär ju överleva detta med!!

Så idag så ska jag hem till lägenheten och får se om jag orkar städa lite!! Men i veckan MÅSTE jag städa!! För Jonas kanske kommer upp till mig nästa helg och då kan det ju inte se ut som det gör nu!! Men det löser sig ju alltid!! Jag måste ju öven plugga så får se vad jag hinner med och inte!!

Nu ska jag fortsätta dega och vara bakis!! Tror det snart blir lunch också!! Kanske Subway idag med!! Vem vet =P

Puss å kraam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0