Umeå!

Ja, nu ligger man här igen.. Uppe i Umeå på sjukhuset.. Den här gången hade jag dock inte tänt ligga här lika länge som jag gjorde sist utan hade mer tänkt mig att bara stanna över natten^^
Jag ska alltså på tryckmätning imorgon kl 08.30 och kolla så att trycket ligger som det ska och att det inte är några problem med det nu när ja har varit hemma i ungefär en månad..
Och jag hoppas verkligen att det inte är någonting, att trycket ser bra ut så att jag får åka till Indien som är planerat.. Det skulle inte alls vara någon vidare början på det här året om jag skulle få ett nej nu.. De skulle bli en härlig nystart efter ett sunkit år..
Eftersom biljetterna är köpta och visum är ansökt så skulle de kännas som att ramla på mållinjen om jag inte fick åka.. Men jag håller iaf alla mina två tummar och hoppas att det är som det ska..
Det tycker jag eftersom jag inte har haft några problem alls under den tid jag har varit hemma och jag har kunnat dansa och hålla på som vanligt.. Men men thats life..

Va iaf ut igår för att träffa en kille på krogen.. Och först så tjatade han dit mig och sen så dissade han mig totalt.. Men det visade sig att han va gansa borta och kopplade inte att de va ja fast jag ställde mig framför han och sa hej och allt.. Men men, shit happens  every day..
Så när kl började närmna sig halv 1 så for jag hem då jag inte hade så kul där efter som jag fortfarande hade mitt alkoholförbud av läkarn sen jag for hem.. Så då for jag hem och som i drygt 6 timmar innan de va upp å käka frukost och åka till Sjuhuset för att liva på Ambuss..

När jag väl kom och skulle kliva på Ambuss och den inte kom så visade det sig att dom hade bytt pålastningsplats pga ombyggnation och att dom som bokat in mig inte hade talat om detta för mig utan sagt att det skulle vara på samma ställe som jag hoppade på sist.. Så när jag väl hoppade på bussen så sov jag tills de va dags för fika och sen kollade vi på Sällskapsresan 1 i bussen.. Och då kopplade jag vart jag har fått en av alla mina signaler på telefonen^^
Men resan gick bra och jag mådde lika bra när jag hoppade av som när jag hoppade på..

Så inatt ska jag sova på en ganska hårt sjukhussäng i en sovsal med 3 äldre kvinnor så vi får väl se hur många timmar jag får sova inatt =S

Hörs!
Puss å kraam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0