Söndag..

Ja, idag är jag otroligt trött.. Men man får väl skylla sig själv.. Kom till sängs förrän 4 imorse.. Men det var en otroligt rolig natt ^^
Om ja fick möjligheten att göra om den hade ja lätt gjort om den med några få förbättringar men det är inte många! Det var grymt roligt^^

Jag har iaf kommit hem till Svensta nu och ligger i sängen och segar.. Ska lägga mig något tidigare idag än jag gjort tidigare i veckan..
Mågonting jag inte fattar är att man kan åka från en av sina bästa vänner och må kalasbra och sen kommer man hem och mår skit.. Ja känner mig så grymt ensam och övergiven..
Och jag vet att man inte ska prata skit om sina föräldrar för dom gör ju allt för en och finns ju alltid där när man behöver dom.. Men vart har då mina föräldrar tagit vägen.. Allt har spårat ut totalt.. Jag orkar inte med dom nå mer.. Så fort jag mår bra och känner att jag har fått tillbaka förtroendet för dom så lyckas dom ALLTID att paja det och få mig att må så jävla dåligt..

Tänk va härligt det skulle vara om man fic välja sina föräldrar.. Men det får man ju inte..
Ibland önskar jag att dom hade lämnat bort mig till någon annan familj som brydde sig om mig och inte sårade mig hela tiden.. En elak tanke men vad fan ska ja ta mig till då? Ja har levt 18 år med dom och det ända jag får ut av dom är besvielse och en massa smärta för varje gång dom gör mig besviken..
Och inte går det att prata med dom heller.. Jag blir så förbannat jävla le på det..

Men men.. Åter till lite roligare saker..
Jag har vare hos Becca i helgen, och det har varit en helt underbar helg..
Tänk om alla kunde vara så..
Va iaf ute och träffade en kompis igår och så frös vi så vi fic låna en nyckel till tvättstugan där vi fortfarande kunde vara ensamma men inte behövde frysa eftersom det var apkallt i bilen.. Ja hade en mycket trevlig kväll/natt och kom hem till becca vid 4 igen..
Sen så pratade vi lite och efter en stund så somnade ja bort från allt.. Becca hade tydligen fortsatt att prata med mig och ställt en massa frågor men inte fått något svar, men tillslut så märkte hon att ja sov och då höll hon på att dö av skratt enligt henne!!

Ja, ja hoppas att det kommer fler såna här helger!!

Puss å kraam

Kommentarer
Postat av: Becca

Haha! xD Lätt fler helger vännen. Finns alltid här för dig. <3

2009-01-19 @ 15:23:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0