Onsdag..

Jaha.. Då är de Onsdag idag.. Känner mig trött och seg och håller på att bli mer förkyld.. Fattar inte varför de inte kan ge sig men men..
Va på skolan idag iaf, tog kort inför Indienresan! De ska bli grymt härligt att åka men börjar få lite lätt panik nu.. De e bara 2,5 vecka kvar till vi åker.. Och jag har inte fixat allt inför resan.. Ska ta andra vacinationen nästa vecka och sen så ska ja försöka åka in till stan nu på fredag och handla värdesaksbälte och ev en ryggsäck..

Ja även fast jag är otroligt peppad inför resan så är jag helt slut.. Jag är trött, seg och orkar typ inte me nått.. Hoppas verkligen de bara e förkylningen som gör de..
Men de ska nog bli bra de me..

Nästa helg ska ja iaf åka ner till Sundsvall och hälsa på Elin, Erik och Wilma.. Det ska bli otroligt skönt =)

När nu ska ja sova och hoppas på att ja mår bättre imorgon!

Puss å kraam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0