Lördag!

Idag har dansklubben haft klubbmästerskap.. Jag skulle tillsammans med Becca och Åsa dela ut nya papper till dommarna, bara det att Åsa kunde lika gärna springa iväg som hon kunde hänga på.. Hon skulle gå ut sist eftersom hon hade dommaren som var närmast.. Men enligt dom som stod och tittade så missade hon ett ex antal gånger.. Fel att fokusera på uppgiften som man ska göra?

Men men.. Jag och Becca skötte det gallant i alla fall.. =)
Det var 4 st från sommardansskolan (som dansar i andra klubbar..), 2 st från Lycksele och 2 st från Luleå =) Det var mycket roligt att se dom igen!! Saknar typ alla från sommardansskolan! Men snart är det en ny =)

I helgen bor jag iaf hos Becca igen, tänkte bo hos min mamma men det gick ju inte.. För hon och hanna skulle båda ha besök och då va de fullt så hon såg helst att jag kunde bo hos Becca...
Men men.. Skit i henne.. De e hon som bestämmer om hon vill fortsätta ha kontakten med mig eller om hon ska fortsätta bete sig som skit och inte ha de..
Jag blir SÅÅ förbannad på henne!! Men men.. That's life!
Man kan ju lätt säga att ordspråket "Ur någonting ont kommer det alltid någonting gott" stämmer.. För nu vet jag till 100% att jag inte ska behandla mina barn så som mina föräldrar behandlat mig och mina äldre syskon..

Men skit samma.. Jag och Becca ska iaf bara ta det lugnt och softa.. Och imorgon så bär det av till Svensta igen och skola på måndag.. Eller kanske inte.. Har ju typ bara distansstudier i veckan så ja behöver inte va där om ja inte vill.. Men tror ja ska det ändå.. Får mer gjort där!!

Ta de lugnt..

Puss å kraam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0