Helg!!

Ja, planen som jag hade för hlgen sprack som sagt va men det har jag löst fin fint tycker ja =)
I torsdags for jag till min extramamma och bodde hos henne och hennes familj till fredag.
Sen på fredag så åkte jag inte till stan till Henrik och Nutta där satt ja och segade i deras nya soffa tills det var dags att börja ställa mig iordning inför dansen!! Shake och Expanders som spelade..

Men tro de eller ej, jag fixade mig så ja hade håret kvar och då funderade ja på om ja skulle käka middag eller om ja skulle fixa håret först.. Men ja fixade iaf håret och när ja hade lite mindre än halva huve kvar så skickade min syster sms om att ja skulle komma ut för vi skulle åka.. Då va kl 20.17 och dansen började 21.00.. Men ja sa att ja skulle fixa håret så skulle ja komma sen.. Efter ytterligare en stund så hör dom av sig igen och tjatar om att ja ska synda mig..
Så ja fick skynda mig så gott ja kunde me håret och sen va de bara att dra åt sig dansskorna och åka.. Så de blev aldrig någon middag innan dansen som jag hade trott..
Men trotts att ja fick lite damp då så va det en underbart rolig kväll.. Och jag ångrar absolut inte att jag åkte..

Så ja kom i sängs vid 03.15 och sen så ringde mormor kl 07.45.. Då va hon påväg för att hämta upp mig(vi skulle åka till Härnösand)..
Vi kom kanske ifrån stan vid 09.00 och sen va vi framme kl 12..

Så imorgon bär de av hem igen.. Hem till Svenstavik och då MÅSTE jag packa.. Det är ju bara en vecka kvar tills vi åker till Indien nu.. Resnerver så de bara sjunger om de.. Men det ska nog gå bra.. Nä, nu ska ja ta och sova lite mer.. Har bara gjort de typ hela dan idag^^

Puss å kraam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0