Fans jävla helvete..

.. va ja är le nu.. Mormor ringde mig igår så jag satt och pratade med henne och sen så ringde mamma under tiden ja pratade me mormor så ja kopplade bort mamma, och så ringer hon igen och ja kopplar bort henne.. Sen skriver pappa till mig på MSN att han hade nå viktigt att tala om så ja va tvungen att skicka ett SMS när ja pratat klart me mormor.. Så ja gjorde de, gissa va han sa..??!
"Hanna ligger på sjukhuset!"
Så ja frågade varför hon låg där den här gången.. Vet ni varför..?
Jo, för att det var så bråkigt i hennes huvud så hon skar sig på armarna och på halsen plus att hon tog några tabletter.. Min spontana retion va; "Bråkigt i hennes huvud? Hör ni inte att hon att Psykiskt sjuk?"
Men utan förvåning så fick ja ingen respons på det..
Ja fattar inte vad det är som är så jävla svårt att inse, ja menar de e ju inte första gången hon skurit sig.. Ungen mår ju inte bra..

Och sen så pratade ja med mamma idag.. Och då frågade ja vad dom skulle göra åt det hela.. Men dom skulle bara skicka hem henne och så ska hon fortsätta på BUP.. Fel att lägga in henne.. Hon har ju gått på BUP branog länge nu och de verkar ju inte hjälpa, så varför inte ta itu med problmet direkt och lägga in henne så hon får nån hjälp..??!
Ja fattar inte hur man tänker där riktigt, men men..

Och ja känner mig så jävla elak för ja har så mycke som pågår i mitt liv att ja har ingen ork eller tid att lägga ner på det.. Så efter det här så är de ju bara att vara berädd på att få en utskällning för att ja inte ställde upp för henne när hon mådde dåligt..
Blir så jävla förbannad!!

Och om de inte vore nog me de så sipprar de fortfarande ur Likvor ur ryggmärgen sen dom stack mig för att kolla trycket.. Så just nu kan man säga att ja är ganska sängliggandes för tillfället då jag får fruktansvärt ont i huvudet av att vara uppe..
Men de ska väl läka ihop de me.. Ju mer ja ligger ner desto snabbare kommer de att läka ihop!

Ja, men ja åker iaf snart till Indien!! De ska bli sjukt kul =) 9 februari flyger vi från Arlanda!! Slipper all skit här hemma i 2,5 vecka =D Men kommer sakna alla andra..
Men men.. Kommer ju hem igen efter det..

Nu sa ja vila lite till ja^^

Puss å kraam

Kommentarer
Postat av: Bettan

Meeen, inget hjälper med att skära sig själv heller.. De är ett sista sätt att ropa på hjälp.. Varför kan dom inte bara sätta henne i terapi eller nått sånt? bup funkar, för vissa inte för alla..

Blir så arg för att hon gör så faktiskt, för de kommer sluta med att du blir åsidosatt o ingen bryr sig om dig för du skär dig ju inte så du mår ju inte dåligt. Visst är de så gumms?

Tänker på dejj. Kram.

2009-01-20 @ 12:51:17
URL: http://norbergb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0