Wiie, eller..??!

Dagen började inte så bra.. Försov mig lite men han i tid till skolan iaf.. Så ja va på skolan från 10 till 2 ungefär sen gick ja hem en sanbbis för att senare gå på banken..
Eftersom ja snart åker till Indien så måste ja växla pengar, och det går inte att växla direkt så här i Sverige får ja växla till dollar för att sedan växla till den valut som är nere i Indien på plats eller nått..
Men det ska nog gå bra.. Beställde dollar nu så ja får så mycke ja vill ha, och sen så ska ja gå tillbaka på banken på fredag då mina pengar har kommit..

Igår så packade jag en del.. Fick hjälp av Tessan som såg till så ja hade med mig allt.. Och efter det att hon lurat mig lite så jag fick en aning panik så fic ja ringa Anki som är en av lärarna som ska med och fråga hur de egentligen va! Men de visade sig att Tessan hade fel och jag rätt.. Men då kom nästa bekymmer.. Enligt Anki så ska alla mediciner rymmas i en 1-literspåse lika som alla vätskor i handbagaget ska, så då sa hon att ja skulle skippa alla vätskor och om nu mitt bagage skulle försvinna så skulle ja få låna av henne tills de kom fram.. Tror hon är orolig att ja ska bli sju där nere fast hon inte säger det rakt ut... Men det kommer nog att lösa sig..

Men iaf.. ikväll så va vi ett gäng som va till Henke och kollade på film efter det att jag, Tessan och Henke åt jättegod middag.. Potatis, rökt fisk och romsås.. Vi kollade på Bolt.. Den va grymt bra! Rekomenderar den verkligen!!

Nu ska ja sova så ja orkar liva upp imorgon och gå på Skol IF mötet som vi smidigt la kl 11..
God natt!!

Puss å kraam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0