Hmm..

Ja, nu är de tisdag. Detta innebär att de snart bär iväg till Indien! Har packat en del idag och ja känner bara hur paniken bubblar upp inom mig.. Va fan ska ja dit och göra? Va ska ja göra om ja blir sjuk där nere då?
Man kan ju lätt säga att man inte behöver några kläder med sig ner för vi ska handla de där.. För den största delen av min packning består av mediciner. Och idag så fick ja veta att alla dessa ska rymmas i en 1-liters påse.. Hur fan sa de gå till? De e 14 olika mediciner. De går inte.. Så ja kommer inte kunna ta me mig några hygienartiklar i mitt handbagage för ja måste ha plats för alla mediciner..
Men de får väl gå på nå sätt..

Ja lär ju överleva.. Men de kommer va grymt jobbigt att va ifrån alla vännerna här hemma så pass länge.. Och inte bara kunna ringa dom om man känner för de.. För nu kommer man ju inte ha någon kontakt alld me dom =(
Men de får väl gå på nå vis..

Något som ja blir så jävulskt le på e alla dessa killar som läser slampa eller nå i pannan på mig.. Fattar inte, de står klart och tydligt att ja är ute efter ett seriöst förhållande och då kommer dom och tror att ja vill se dom runka i cammen.. Och sen fattar dom inte när man dissar dom heller utan då fortsätter dom bara..
FEL ATT INSE ATT JA INTE VILL!!!!!

Men ibland så börjar ja fan undra om de står slampa eller liknande i min panna.. En dag va de en som frågade om ja tog bra betalt av mina kunder.. Då började ja verkligen undra om de stod HORA i min panna eller va fan de va för fel..
Aldrig pratat me människan tidigare och han kläcker ur sig något som detta.. Blir så jävla förbannad..

Men men.. Ja kanske får skaffa mig en pojkvän och skriva me stora bokstäver att ja e upptagen eller nå för att dom ska fatta.. Troligtvis kommer dom inte fatta då heller men man kan ju alltid hoppas på att dom ska göra det..

Snart e de helg iaf.. De betyder att de e dans på Folkan till Blender och på lördag så ska ja, Henke och Tessan laga god mat och sitta och dricka och kolla om vi får sällskap.. Vi ska få locka Henkes hår  me min nya locktång me..
Den fick ja för övrigt i söndags.. Har varit slut i hela stan, men då har söta Majzan köpt den i Sundsvall till mig=) Så på fredag ska ja va fin =) Och sen så får ja träffa Becca en sista gång innan ja åker till Indien!!

De kommer bli grymt sorgligt att skiljas åt på fredag men de får ja väl överleva på nå vis.. Kommer nog gråta en skvätt, saknar henne bara om vi inte träffats på några dagar och nu ska ja va borta i 2,5 vecka..

Nä, nu ska ja kolla om de e nån kul online eller om ja ska sova..
Puss å kraam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0